ראשי   |   אודות   |   יצירת קשר  
054-5676367
 שעות מענה : 20:00 - 10:00
 

היסטורית הציור לפי מספרים

02.03.2019 (12:00)
במהלך שנת 1951 התגודדו קונים בחנות "מייסיס" שבעיר ניו יורק לצפות לראשונה בהדגמה של אמנות חדשה שנקראה "ציור לפי מספרים". 
הם עטו על המדגימים ורכשו בהמוניהם את הציורים השונים ללא כל היסוס. הדרישה הייתה עצומה וההתלהבות מהאמנות החדשה הייתה גדולה.
 
כאשר דן רובינס, העובד ה -13 של חברת פאלמר פיינט שבדטרויט, קרא כי דה-וינצ'י לימד את חניכיו את יסודות הציור תוך שימוש בדפוסים ממוספרים על בד, וחשד שהרעיון עשוי להיות מושך יותר. אז הוא עבד כדי להוציא מוצר חדש כי היה תענוג אמנים שאפתנים מכל הגילאים.



מסתבר שליאונרדו דה-וינצ'י לימד את חניכיו על יסודות הציור תוך שימוש בדפוסים ממוספרים על בד. הרעיון הזה היווה השראה ללימוד ציור באמצעות מספרים שהופיעו על הבד וכך, התעשיה של ציור באמצעות מספרים הפכה מרעיון לשיטה מצליחה, לכאורה.

אבל מרעיון לשיווק המוצר המרחק היה רב. המשווקים נתקלו בקשיים רבים עד שגייסו את חברת מייסיס לפרוייקט והציעו להם להסביר על הציורים בחנויות שלהם ולמכור אותם פרונטלית. ההבטחה הייתה - לא אהבת? לא שילמת. המוכרים נקטו בטריקים שיווקיים רבים, שיצרו היסטריה סביב המוצרים וכך, הגבירו בצורה משמעותית את המכירות.

לא חלף זמן רב וציורי מספרים של נוף, כלבלבים וחתולים הפכו להיות הדבר החם בשוק. עקרות בית משועממות ואנשים שרצו למלא את שעות הפנאי שלהם רכשו את הציורים והם הפכו למוצר ממכר, שהלקוחות הקבועים שלו לא הפסיקו להגיע.

עד לשנת 1954 (3 שנים מרגע שהתחילו למכור את הציורים) - המכירות של ציורי המספרים תפחו למימדים מדהימים והגיעו למכירות בשווי של 20 מיליון דולר!!!

מרעיון של בודדים, קמו המון מתחרים שהתחרו על לב הצרכן וכך, הציור באמצעות מספרים הפך להיות מוצר פופולרי שנים רבות לאחר מכן.

ניתן לראות תמונו נוספות הצטרפו להצלחה של צביעה לפי מספרים ותהנו.


 
הוספת תגובה
RSS Feed